Наш клієнт повідомив нам радісну новину: він вирішив купити електрику, а саме Tesla Model S Long Range Plus. Він також набув великого досвіду роботи з іншими моделями, лізингом Tesla та страховими компаніями. Він поділився цією інформацією з нами на користь інших читачів.
Давно є вашим читачем та шанувальником електромобілів. Зараз я їжджу BMW X6 F16 потужністю 313 к.с. [xDrive40d - прим. ред.]. З кінця лютого я маю фотоелектричну установку потужністю 9,6 кВт. До того, як вирішив викликати електрика, я їздив на Jaguar I-Pace. Він справив на мене велике враження щодо якості складання і розгону. Однак швидкість заряджання залишає бажати кращого. Ауді е-трон? Машина правильна, справляє враження млявою. Віртуальні дзеркала мене дуже турбували під час водіння. Модель 3 https://tsk.ua/katalog-avto/model-3/ має думку про неякісну машину на німецьких форумах. Модель X https://tsk.ua/katalog-avto/model-x/ має несправні задні двері, що відкриваються вгору. Коли я дивлюся фільми, де люди встромляють кабелі між прокладками, щоб вони не гули, мені стає трохи ніяково. Я вибрав модель S https://tsk.ua/katalog-avto/model-s/ , тому що вона пропонує найбільший вибір електромобілів, що продаються в Україні. Має більш просторий салон. До того ж роблю висновок, що якщо машина давно на ринку, то вона має бути більш доопрацьованою, а за цим стоять проблеми дитинства. І мені він подобається більше, ніж Model 3 та X.
Як би там не було: я трохи боюся веб-сайту Tesla, але він має стати кращим. Незважаючи на те, що у мене під носом є сервіс BMW, я краще поїду до Берліна, ніж залишу їм свою машину на ремонт. Минулого року я замовив Ford Mach-e First Edition. Це мало бути прямо зараз. Все затягнулося через COVID, і невідомо, чи буде, тому, коли я дізнався про автосалон Tesla [у Києві], мені довелося дослідити цю тему. Після тест-драйву вирішили замовити. Прискорення було приголомшливим, коли я в'їхав у пробку і спробував розігнатися, як мій BMW X6, у Tesla він вирвав кермо з моїх рук! Так, я думав про електричне Taycan , але коли захотів його побачити, було зарано. Пізніше мені ніхто не дзвонив, хоч обіцяли. І я дивився тести Бйорна Нюланда: Tesla Model S на 120 км/год. має більший запас ходу, ніж Porsche на 90 км/год., тому німецький електрик вибув зі змагань. Нагнітачі говорять за Tesla. Коли я їду з півдня до моря, я завантажуюсь один раз. В іншому електромобілі я зарядив би на 11, 22, 50 кВт, що значно подовжило б дорогу. tsk.ua