Незважаючи на технологічність і високу якість деталей, електромобілі Tesla потребують регулярної діагностики та обслуговування основних систем. Періодична перевірка стану батареї та електродвигуна, оновлення програмного забезпечення, своєчасна заміна зношених запчастин дадуть змогу уникнути серйозних поломок, знизити витрати на експлуатацію Tesla, забезпечити безпеку і зручність автомобіля.
Планове сервісне обслуговування Tesla рекомендується проходити щорічно або кожні 20 000 км пробігу. Це дасть змогу контролювати стан батареї, електродвигуна, систем безпеки та інших важливих елементів і вчасно усувати неполадки.
У деяких випадках може знадобитися позапланове ТО:
- після тривалих поїздок. Особливо важливо проводити діагностику і технічне обслуговування Tesla після інтенсивного використання на дальніх дистанціях, при якому збільшується навантаження на батарею і підвіску;
- під час експлуатації Tesla в складних умовах. Якщо автомобіль часто використовується на складних дорожніх покриттях або в умовах екстремальних температур, рекомендується частіше проводити ТО для перевірки зносу підвіски, батареї та системи охолодження;
- перед довгостроковим зберіганням. Якщо ви плануєте тривалий термін не використовувати Tesla, ТО допоможе підготувати системи автомобіля і мінімізувати знос під час простою;
- перед продажем автомобіля. У цьому випадку рекомендується провести ретельну перевірку всіх систем Tesla і за необхідності провести відновлювальні роботи. ТО перед продажем допоможе продемонструвати, що автомобіль перебуває в хорошому стані. Це забезпечить довіру з боку покупця і збільшить шанси на успішну угоду.
Пройти позапланове сервісне обслуговування також варто при виникненні будь-яких збоїв у роботі автопілота, мультимедіа, клімат-контролю та інших електронних систем. У цьому разі діагностичне ТО допоможе виявити і усунути проблеми.
Загальна діагностика автомобіля Tesla дозволяє визначити його стан і запобігти потенційним проблемам. Під час діагностики ми використовуємо спеціалізоване обладнання, призначене для обслуговування електрокарів. З його допомогою наші фахівці можуть виявити навіть приховані дефекти акумулятора, електродвигуна та інших систем Tesla.
Комплексна діагностика включає:
- сканування електродвигуна і його компонентів на предмет зносу і пошкоджень;
- діагностику батареї (оцінку її ємності, перевірку наявності пошкоджень, аналіз стану комірок і системи охолодження для запобігання перегріву);
- перевірку ступеня зносу шин;
- тестування систем безпеки;
- перевірку коректності роботи клімат-контролю, мультимедіа та інших електронних систем Tesla;
- діагностику стану гальмівних систем і підвіски.
Для збереження преміального вигляду Tesla також варто підтримувати ідеальний стан кузова та салону автомобіля. У процесі комплексної діагностики ми приділимо увагу перевірці цілісності лакофарбового покриття, стану декоративних панелей і обшивки салону.
Виробник надає приблизний регламент з обслуговування окремих систем і елементів Tesla:
- заміна масла в редукторі: кожні 40 тис. км;
- заміна повітряного фільтра в салоні: щорічно;
- планове обслуговування кондиціонера: 1 раз на 2 роки;
- заміна вологопоглинача кондиціонера: кожні 4 роки.
Деякі системи електромобілів потребують підвищеної уваги, такі як батарея, гальмівна система, система безпеки. Ігнорування планового техобслуговування цих елементів автомобіля може призвести до їхніх серйозних поломок, зниження продуктивності та безпеки Tesla.
Батарея – один із ключових елементів Tesla, що потребує регулярного обслуговування для підтримки його продуктивності та довговічності. Виробник дає гарантію на роботу акумулятора, термін якої залежить від конкретної моделі. У середньому, ресурс батареї Tesla становить близько 200 000 км, після чого акумулятор потребує регулярної перевірки.
Щорічне ТО або сервісне обслуговування акумулятора кожні 20 000 км пробігу дає змогу виявити зниження його ємності та оцінити стан окремих комірок. Система охолодження батареї також регулярно перевіряється, оскільки її коректна робота особливо важлива для запобігання перегріву під час високого навантаження. Охолоджувальну рідину акумулятора рекомендується міняти раз на 4 роки або кожні 80 000 км пробігу.
Візуальний огляд гальмівної системи рекомендується проводити щорічно. Кожні 20 000 км пробігу необхідно проводити очищення та змащування гальмівних супортів, щоб запобігти корозії та забезпечити плавність їхньої роботи. В рамках ТО також проводиться заміна гальмівної рідини (раз на 2 роки або кожні 40 000 км пробігу). Гальмівні колодки виробник рекомендує міняти кожні 100 000 км пробігу.
Технічне обслуговування системи безпеки та налаштування програмного забезпечення Tesla – це важливий процес, який підтримує працездатність усіх електронних функцій автомобіля. Tesla обладнана численними датчиками та асистентами, включно з автопілотом, адаптивним круїз-контролем, системою запобігання зіткненням, автоматичним екстреним гальмуванням. Щоб забезпечити коректну роботу електронних систем, рекомендується регулярно проводити їх діагностику на предмет програмних збоїв.
ТО електронних систем Tesla включає:
- діагностику всіх датчиків системи безпеки та їх калібрування в разі потреби;
- перевірку та налаштування функцій асистентів водія, таких як адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі тощо;
- встановлення оновлень програмного забезпечення.
Наші фахівці також можуть налаштувати індивідуальні функції, виходячи з ваших потреб, щоб забезпечити зручність використання Tesla.