Доставка та оплата | Тесла Сервіс Автомобілі Запчастини Тюнінг

Доставка та оплата

Способи доставки

Ми подбали про те, щоб доставка замовлення була максимально простою та зручною. Зверніть увагу на деякі види доставки є платними.

При оформленні замовлення до 15:00 відправка здійснюється в той же день.


Ми здійснюємо доставку такими кур'єрськими службами:

Нова пошта

До відділення кур'єрської служби по Україні

Терміни доставки: 1-3 дні залежно від населеного пункту

Вартість доставки:

  • Нова пошта - за рахунок одержувача за тарифами кур'єрою служби

Кур'єром служби доставки до дверей по Україні

Терміни доставки: 1-3 дні залежно від населеного пункту

Вартість доставки: За тарифами кур'єрою служби

Способи оплати

Оплата готівкою

Сплатити найпростіше готівкою. Розрахунок можливий виключно в українських гривнях.

Оплата банківськими картками Visa, MasterCard, Maestro через Приват24, Liqpay, Термінал

Після підтвердження замовлення Вам на електронну адресу або за допомогою SMS прийде рахунок із докладними інструкціями з оплати та посиланням на сторінку платіжної системи, де Ви зможете оплатити замовлення.

Оплата післяплатою у відділенні "Нова пошта"

Сплатити замовлення у поштовому відділенні післяплатою можна тільки при 50% передоплаті за товар, решту суми оплачуєте у відділенні компанії перевізника.

Вартість послуги в Новій Пошті - 2% від замовлення + 25 грн

Безготівковий розрахунок

Безготівкова форма розрахунку можлива за умови укладення договору з юридичними особами або організаціями.

Порядок повернення товару належної якості

Повернення товару здійснюється згідно чинного законодавства України.

Повернення товару здійснюється за рахунок Покупця.

При поверненні Покупцем товару належної якості компанія повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат компанії пов'язаних з доставкою товару Покупцю.

 

Важливо!

1. Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар у відділенні служби доставки у присутності співробітника. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (накладна покупця), необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує заподіяну шкоду, якщо вона була заподіяна з її вини.
У разі якщо ця ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел.+38 067 401 00 66

 

1.1 Після передачі замовлення до служби доставки клієнту відправляється sms з номером товарно-транспортної накладної

 

1.2 При онлайн-оплаті: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу

 

При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати за телефоном +38 067 401 00 66 або написати на електронну пошту: info@tsk.ua