+380 (44) 390 65 57 (Офіс) +380 (67) 401 00 66 (Auto) +380 (99) 552 60 86 (Service) +380 (99) 604 68 81 (Parts)
+380 (44) 390 65 57 (Офіс) +380 (67) 401 00 66 (Auto) +380 (99) 552 60 86 (Service) +380 (99) 604 68 81 (Parts)

Я йду від БМВ. Продаю 330e, купую Tesla Model 3 Performance

Протягом багатьох років я був вірний бренду, але цього достатньо.

Я йду від БМВ. Продаю 330e, купую Tesla Model 3 Performance

Читачу, написав нам. Хоча він уже багато років є шанувальником марки, він вирішив продати нещодавно куплений гібрид, що підключається - BMW 330e iPerformance - і купити Tesla Model 3 https://tsk.ua/katalog-avto/model-3/ Performance. Чому? Електрика дешевша і простіша. Але це лише верхівка айсберга.

Водіння Tesla Model 3 — це як удар по голові після десятиліття з BMW. Історія нашого Читача розкидана по десятках сторінок (!) форуму BMW Klub . Гілка була заснована у січні, бо вже тоді Андрій відчув, що німецький виробник, його улюблений бренд проспав. Коли він зацікавився електрикою, дилер BMW запросив його протестувати єдиний наявний у продажу електричний BMW: i3.

Машина відлякувала його своїм виглядом. Він хотів би купити електричний BMW 3 серії, але такої речі немає. Його варіація в кузові купе з'явиться не раніше 2021 як BMW i4: Що турбує його, то це те, що BMW не наздоганяє і вбирає погляди людей, що в нього «все під контролем». Ще його бентежить те, що мультимедійна система в БМВ відстала на момент прем'єри, адже до початку продажів йому доведеться пройти стадію переговорів, субпідрядників та притирання. Однак, додамо, що він водить BMW 330e (F30), модель, що дебютувала в оригінальній версії в 2012 році. Тесла для різноманітності підкидає в автомобілі новинки та регулярно їх оновлює, тому навіть у екземплярах кілька років можна відчути ковток свіжого повітря, є і елемент несподіванки.

Музей проти сучасності, традиції проти свіжості

Коли BMW та інші європейські конкуренти пропонують масу моделей і влаштовують усі, навіть найменші, аксесуари — навігацію, електрорегулювання сидінь, шкіряну оббивку тощо — конфігуратор Tesla спрощується до максимуму: отримуємо повний комплект функцій з двома кольорами оббивки на вибір, кількома кольорами фарби, і ми вирішуємо, чи хочемо ми комп'ютер FSD чи ні. Кінець конфігурації. Андрій в курсі, що коли справа доходить до електрики, враховуються як точки зарядки, так і швидкість, з якою ми рухаємось – вище 150 км/год дальність погана. В інтернеті регулярно стверджується, що «через малий запас ходу електрики гібрид — найкращий варіант», тому що він дозволяє їздити в електричному режимі та заправлятися при низькому заряді акумулятора.

Гібрид розмножується, а не вирішує проблеми

Проблема в тому, що він має такий гібрид із розеткою. І бачить, що з його потребами машина поступається за всіма параметрами чистої електрики, Tesla Model 3, навіть у найдешевшій версії SR+. Тому що:
  • через крихітний акумулятор, щоб їздити електрикою, його потрібно постійно заряджати,
  • містить два приводні вузли, що збільшує статистичний ризик відмови,
  • на вулиці з перешкодами двигун внутрішнього згоряння включається та вимикається регулярно,
  • багажник менший, ніж в електриці, тому що треба кудись ставити акумулятор.
Після тест-драйву Tesla Model 3 11 липня вона вже була продана. Він поставив Tesla Model 3 і BMW 330e (F30) поруч один з одним і зміг відразу знайти двадцять моментів, у яких Tesla виявилася кращою. Електрик краще водив, був дуже добре збалансований за вагою, мав низький центр тяжіння, а при натисканні на педаль акселератора тягнув вперед - ні секунди не вагаючись.

Tesla Model 3 протестована нашим читачем

Багато переваг Тесла, маленькі переваги БМВ

Додаткові переваги? 400-450 кілометрів пробігу електрикою, так що при нормальній їзді можна не турбуватися про витрачені кілометри. Автомобіль можна заряджати раз на тиждень замість двох разів на день, як BMW 330e. Крім того, автомобіль запам'ятовує налаштування, тому в цьому режимі кермо встановлюється в режим спорту назавжди, а не до вимкнення двигуна. [Останній, ймовірно, є класикою для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і похідних від них гібридів, що підключаються] Автопілот, мультимедійна система, керування екраном та звук з аудіосистеми також виявилися кращими. Всі переваги Тесла порівняно з БМВ відзначили понад півсотні (!) - після нетривалого контакту з автомобілем. Ау чому BMW виявився кращим? У нього був HUD, адаптивні світлодіодні фари, найкраще дзеркало заднього виду, зручніші зовнішні дверні ручки, красивіший салон, натуральна шкіра на сидіннях і, ймовірно, він був тихіший при русі на більш високих швидкостях. Крім того, як зазначили інші учасники дискусії, F30 є на ринку вже майже десятиліття, і багато його проблем було вирішено в новому поколінні G20, так що остання версія могла б працювати краще. Підбиваючи підсумок: Андрій замовляє синю Tesla Model 3 Performance - «бо ви живете один раз» - як тільки Tesla вирівнює ціни після того, як ціна стабілізується. О, як це: https://tsk.ua/katalog-avto/