Робота редакторів часто вимоглива, і нам потрібно знати кожну машину, кожну версію та наскільки вона хороша. Не може бути, щоб друзі та знайомі не запитали нас, яку машину варто придбати чи нашу думку про те, кого вони вже вирішили купити. Купувати автомобіль має сенс обдумано і іноді затратно за часом. Але перед Теслою ми підняли руки! На ньому їздило кілька журналістів в Америці, але йому вдалося заздалегідь продати 500 000 автомобілів. Наскільки гарна нова Tesla насправді? А як щодо півмільйона людей по всьому світу, які наосліп заплатили за седан 1000 доларів і майже нічого про нього не знають? Поки що пейзаж трохи туманний, але жорсткий тест Autobild розплутає ландшафт навколо «таємничого» автомобіля. Ми пробували його нещадно, як будь-який інший автомобіль, закривши вуха навколо імені Тесли. Ми спробували його, як будь-яку іншу машину. Ми безперечно з великим ентузіазмом збирали машину, і коли ми почали рухатися дорогою, ми відчували себе такими особливими, начебто ми їхали на Ferrari. Офіційно Model 3 не буде доступним до кінця року. З того моменту, як ми отримали ключ від машини, ми зрозуміли, що американцям вдалося знизити ціну на нову машину. Тепер замість ключа від машини проста магнітна карта, якою потрібно торкнутися середньої стійки, щоб розблокувати електромобіль. При вході всередину відразу видно, що якість змінилася. Наприклад, матеріали на дверях не схожі на інші автомобілі в лінійці, і ми сказали б, що вони нагадують матеріали старого Fiat Barchetta, які навіть тоді не відрізнялися якістю. Але вистачить критики, перейдемо до цікавіших фактів. Його інтер'єр дивує своєю «абстракцією». Більше немає перемикачів, що заважають водієві. В основному, якщо ми виключимо ті, що відносяться до електронних вікон, Підганяння та якість інтер'єру знаходяться на звичайному рівні для класу, в той час як деякі пластмаси, такі як у нижній частині панелі приладів, здаються чутливими до подряпин. З точки зору якості, Model 3 краще, ніж BMW 3 Series, якщо це може дати вам уявлення. Однак функціонально він справляється дуже добре. З величезним центральним екраном легко впорається навіть найменш технічно підкований. Ми б охарактеризували класифікацію меню як «розумну» і зовсім відмінну від того, до чого ми звикли в мейнстрімних моделях. Тесла дуже добре показали себе на тестовому треку. 0-100 становить 5,5 дл, час залишається незмінним навіть після послідовних вимірювань. Електрика продовжує хвилювати нас. Можливо, у нього не такі високі характеристики, як у великих моделей, але, звичайно, не багатьом автомобілям вдається досягти таких цін. На мокрій дорозі задні колеса мають тенденцію пробуксовувати і включається антипробуксовочна система. Але де нас розчарувала електрична модель, то це в області гальм. Для повної іммобілізації зі 100 км/год потрібно 43,2 метра при гарячих гальмах і 41,3 метра за холодних. Слід зазначити, що конкурентам необхідно 5м. менше для того самого процесу. Керованість автомобіля погіршується через шини, і поява реверсу не є складним випадком. Не приховуємо від вас, що така поведінка застала нас зненацька і ми б охарактеризували її як «неспортивну». Є 3 програми керування (Comfort, Normal, Sport), остання з яких робить седан трохи жорстким і викликає турбулентність в салоні. Підвіска в двох інших програмах працює так само, як і в інших моделях лінійки, і характеризується як комфортна, і її буде чути лише в тому випадку, якщо вона пройде серйозні аномалії. Звичайно, електрична система та акумулятори займають багато місця, і, як і слід очікувати, вона не може конкурувати з іншими моделями середнього розміру. Якщо говорити конкретніше, то на задніх сидіннях пасажирам на зріст понад 1,8 м буде складно всидіти. у той час як багажне відділення ззаду вміщує 340 літрів, а є ще 85 літрів. під капотом. Автономність 460 км вважається гарною, а в Німеччині її вартість 46 700 євро. Наша підсумкова оцінка - 2 +, що досить близько до відмінного (1). Оцінка: • Кузов: доброї якості та припасування, але з невеликим простором для задніх пасажирів та багажу. • Двигун: максимальне прискорення та відмінна автономність. Конкуренція не може досягти цього. • Поведінка при водінні: Американські шини 4 сезони відрізняються від поведінки водіння електричної моделі. Зверніть увагу на довгий гальмівний шлях та виникнення реверсу. • Зв'язок:Тесла тут грають удома. Всі пристрої можуть бути підключені, і система може бути оновлено з Інтернету. • Навколишнє середовище: Електродвигун = 0 викидів вихлопних газів. • Комфорт: Відносно жорстка підвіска, низький рівень шуму при невеликих розмірах сидінь. Висновок Наш перший тест показав, що американці зрозуміли, що заповітна модель має бути гарною. Ця Тесла, незважаючи на деякі свої недоліки, виявилася непоганою і здатна витримати конкуренцію з боку Німеччини. Джерело