Ще в червні Ілон Маск (Elon Musk) повідомив, що дизайн електричного пікапа Tesla Cybertruck сформований остаточно, і компанія сподівається розпочати його серійне виробництво до середини наступного року. Зовнішність цього транспортного засобу мало кого залишає байдужим, але незалежна експертиза показала, що аеродинаміка від спірної естетики особливо не страждає.
Для електромобілів загалом хороша аеродинаміка важлива для збільшення запасу ходу, але пікапам традиційної компоновки досі було неможливо похвалитися низьким коефіцієнтом лобового опору, який у цьому разі варіювався у діапазоні від 0,55 до 0,65. Як повідомляє Electrek, представникам компанії Numeric Systems вдалося провести випробування цифрового макета Tesla Cybertruck у віртуальній аеродинамічній трубі. Моделювання, яке спиралося на зразкові уявлення про форму та пропорції пікапа, продемонструвало непогані для машини з цим типом кузова результати - коефіцієнт лобового опору не перевищив 0,39. До речі, якщо вірити раннім висловлюванням Ілона Маска, то й це не є межею для Cybertruck - у компанії сподіваються опустити показник до 0,30.
За словами представників Numeric Systems, незвичайний ламаний профіль кузова Cybertruck не особливо погіршує обтічність машини у її верхній частині. Імпровізований дифузор над вантажним відсіком створює область низького тиску та зменшує завихрення. Щоправда, в області заднього борту вони все одно виникають, і щодо цього є запас для вдосконалення аеродинаміки. Погіршують її також форми бічних стійок машини і передньої частини, не кажучи вже про розширювачі колісних арок і химерні ковпаки на колесах.
Втім, остаточні висновки робити поки що рано, адже досі невідомо, якими бічними дзеркалами оснащуватиметься серійний пікап, та й реальні форми машини можуть відрізнятися від цифрової моделі, яка використана в експерименті.
Джерело: https://glavcom.info/