Водіння Tesla Model 3 — це як удар по голові після десятиліття з BMW. Історія нашого Читача розкидана по десятках сторінок (!) форуму BMW Klub . Гілка була заснована у січні, бо вже тоді Андрій відчув, що німецький виробник, його улюблений бренд проспав. Коли він зацікавився електрикою, дилер BMW запросив його протестувати єдиний наявний у продажу електричний BMW: i3.
Машина відлякувала його своїм виглядом. Він хотів би купити електричний BMW 3 серії, але такої речі немає. Його варіація в кузові купе з'явиться не раніше 2021 як BMW i4: Що турбує його, то це те, що BMW не наздоганяє і вбирає погляди людей, що в нього «все під контролем». Ще його бентежить те, що мультимедійна система в БМВ відстала на момент прем'єри, адже до початку продажів йому доведеться пройти стадію переговорів, субпідрядників та притирання. Однак, додамо, що він водить BMW 330e (F30), модель, що дебютувала в оригінальній версії в 2012 році. Тесла для різноманітності підкидає в автомобілі новинки та регулярно їх оновлює, тому навіть у екземплярах кілька років можна відчути ковток свіжого повітря, є і елемент несподіванки.Музей проти сучасності, традиції проти свіжості
Коли BMW та інші європейські конкуренти пропонують масу моделей і влаштовують усі, навіть найменші, аксесуари — навігацію, електрорегулювання сидінь, шкіряну оббивку тощо — конфігуратор Tesla спрощується до максимуму: отримуємо повний комплект функцій з двома кольорами оббивки на вибір, кількома кольорами фарби, і ми вирішуємо, чи хочемо ми комп'ютер FSD чи ні. Кінець конфігурації. Андрій в курсі, що коли справа доходить до електрики, враховуються як точки зарядки, так і швидкість, з якою ми рухаємось – вище 150 км/год дальність погана. В інтернеті регулярно стверджується, що «через малий запас ходу електрики гібрид — найкращий варіант», тому що він дозволяє їздити в електричному режимі та заправлятися при низькому заряді акумулятора.Гібрид розмножується, а не вирішує проблеми
Проблема в тому, що він має такий гібрид із розеткою. І бачить, що з його потребами машина поступається за всіма параметрами чистої електрики, Tesla Model 3, навіть у найдешевшій версії SR+. Тому що:- через крихітний акумулятор, щоб їздити електрикою, його потрібно постійно заряджати,
- містить два приводні вузли, що збільшує статистичний ризик відмови,
- на вулиці з перешкодами двигун внутрішнього згоряння включається та вимикається регулярно,
- багажник менший, ніж в електриці, тому що треба кудись ставити акумулятор.